ستاره هلندی بایرلورکوزن در رادار توپچی‌ها

ستاره هلندی بایرلورکوزن در رادار توپچی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- جرمی فریمپونگ، ستاره هلندی این فصل بایرلورکوزن، یکی از گزینه‌های آرسنال برای تابستان 2024 است؛ هرچند که باید گفت هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و این تنها گمانه‌زنی خبرنگاران است.


به گزارش فوتبالی، بایرلورکوزن یکی از جذاب‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال اروپا است. آن‌ها با هدایت ژابی آلونسو، به دنبال پایان دادن به سلطه یازده ساله بایرن مونیخ در فوتبال آلمان هستند؛ اما بعید است که مدیران بایرلورکوزن بتوانند برای فصل آینده هم ستارگان تیم خود و حتی سرمربی خود را حفظ کنند.
باشگاه‌هایی نظیر لیورپول و بایرن مونیخ تمایل دارند تا آلونسو را سرمربی بعدی خود انتخاب کنند. از طرفی دیگر، ستاره‌های این تیم مثل فلوریان ویرتز و الخاندرو گریمالدو هم مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته‌اند.
جرمی فریمپونگ از جمله بازیکنان تاثیرگذار این فصل لورکوزن است که پیش‌بینی می‌شود در فصل آینده از این تیم جدا شود. فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، آرسنال را یکی مقاصد احتمالی این مدافع-هافبک هلندی می‌داند.
رومانو در گفتگوی اختصاصی خود با CaughtOffside اظهار داشت که فریمپونگ و بازیکنانی دیگر مانند فلوریان ویرتز، جاناتان تاه، آلخاندرو گریمالدو، ویکتور بونیفیس احتمالاً در تابستان امسال تحت تعقیب باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار می‌گیرند.
فریمپونگ می‌تواند در جناحین برای آرسنال کارساز باشد. او سرعت بالایی دارد و می‌تواند خط دفاع هر تیمی را با مشکل مواجه کند.
اما رومانو اضافه کرد: «صادقانه بگویم، هیچ چیز در حال حاضر یا در ماه مارس یا آوریل تغییر نخواهد کرد؛ مدیران بایرلورکوزن حتی مذاکرات را آغاز نخواهد کرد. بازیکنانی که نامشان آورده شد، در تابستان مورد توجه هستند و باید اخبار آن‌ها را پیگیری کرد.»
1428