طعنه سنگین الکس فرگوسن به تاتنهام

طعنه سنگین الکس فرگوسن به تاتنهام

پایگه خبری فوتبالی - سر الکس فرگوسن سرمربی اسطوره ای منچستریونایتد مدعی است که تاتنهام هاتسپر هیچ گاه قهرمان لیگ برتر انگلیس نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فرگوسن در برنامه اسکای اسپورتس ریسینگ حضور پیدا کرد و با مجری این برنامه، مت چپمن که یک هوادار تاتنهام است، راجع به لیگ برتر صحبت کرد. در این برنامه، چپمن از فرگوسن پرسید که آیا شاگردان آنژه پوستکوگلو شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دارد که سرالکس در جواب گفت: خیر. آخرین بار آن ها در سال 61 قهرمان شده اند که از آن مدت زمان طولانی گذشته است. امروزه نیز رقابت سنگینی بین لیورپول و منچسترسیتی وجود دارد که واقعاً هر دو تیم قوی و قدرتمند هستند."

در ادامه، مجری برنامه در میان حرف های فرگوسن پرید و گفت: "در این فصل تاتنهام شانس بیشتری از منچستریونایتد برای قهرمانی در لیگ برتر دارد."

فرگوسن در جواب گفت: "به هیچ عنوان."

در حال حاضر تاتنهام با 47 امتیاز در رده چهار است و 7 امتیاز با لیورپول صدرجدولی اختلاف دارد که با این حال، فرگی هیچ شانسی برای قهرمانی اسپرز در این فصل نمی بیند.

 شیاطین سرخ با سرمربیگری تن هاگ 9 امتیاز با تاتنهام فاصله دارند و برای رسیدن به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، باید در 14 بازی باقی مانده، عملکردی فوق العاده داشته باشند. 

4416