دلیل حمله ترکیه‌ای ها به صفحه اینستاگرام مهاجم رئال مادرید

دلیل حمله ترکیه‌ای ها به صفحه اینستاگرام مهاجم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو ماتو مهاجم گالیشایی رئال مادرید در ساعات اخیر با خشم هواداران ترکیه ای مواجه شده که به صفحه اینستاگرام او یورش برده اند!

به گزارش فوتبالی، هواداران ترکیه ای به نظر می رسد که تعصب شدیدی نسبت به آردا گولر جواهر 18 ساله کشورشان دارند. گولر در تابستان گذشته با 10+20 میلیون یورو از فنرباغچه به رئال مادرید آمد. این بازیکن به علت مصدومیت های مختلف، در نیم فصل اول غایب بود اما در نیم فصل دوم از مصدومیت برگشته و به نظر می رسد که کم کم در حال جا انداختن خودش در ترکیب رئال مادرید است.

شب گذشته و در حالی که رئال مادرید با نتیجه چهار بر صفر از ژیرونا پیش بود، گولر در دقایق پایانی وارد زمین شد که در آخرین لحظات بازی با یک حرکت انفرادی توانست از حریف پنالتی بگیرد. رئال مادرید فرصت زدن گل پنجم را داشت و خوسلو توپ را برداشت تا پنالتی بزند. رسانه های اسپانیا گزارش داده اند که شوامنی پادرمیانی کرده تا این پنالتی به گولر برسد تا بازیکن ترکیه ای اولین گلش را در رئال مادرید بزند و روحیه بگیرد اما خوسلو مخالفت کرده و خودش این ضربه را زده است. خوسلو در نهایت فرصت را از دست داد تا هواداران ترکیه ای با خشم به صفحه مهاجم رئال مادرید یورش ببرند. ترکیه ای ها مدعی هستند که این پنالتی متعلق به گولر بوده و خودش باید این ضربه را می زده است!

4125