بارسلونا به دنبال جذب هافبک جوان آلمریا

بارسلونا به دنبال جذب هافبک جوان آلمریا

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا برای تقویت خط هافبک خود به دنبال یک گزینه ارزان‌قیمت می‌گردد و دیون لوپی، هافبک سنگالی تیم آلمریا می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کاتالان‌ها باشد.

به گزارش فوتبالی، روز پنجشنبه گزارش شد که بارسلونا از آلمریا درباره احتمال جذب دیون لوپی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پرس‌وجو کرده است. این بازیکن 22 ساله از زمان پیوستن به آلمریا در تابستان 2023، مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته و یکی از اهداف مدیران بارسا برای تقویت کمربند خط میانی است.

با این حال، بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی نتوانست پیشنهادی ارائه کند که انتظارات مالی باشگاه آندلسی برآورده شود. اما با توجه به این‌که آلمریا احتمالا یکی از تیم‌های سقوط‌کننده به دسته پایین‌تر خواهد بود، احتمالا این بازیکن در تابستان با قیمت پایین‌تری بتواند جدا شود.

حتی برخی از رسانه‌های اسپانیایی هم تایید کردند که در صورت سقوط آلمریا به دسته پایین‌تر، دیون لوپی با قیمت پایین به بارسلونا منتقل می‌شود. به نقل از نشریه کاتالونیایی موندو دپورتیوو، بارسلونا در تابستان پیش رو هم علاقه‌‍‌اش به این بازیکن را حفظ می‌کند؛ چون باشگاه توانایی این را ندارد که برای خرید یک هافبک سطح جهانی خرج کند.

روز گذشته، دکو هم در مصاحبه‌اش این موضوع را تایید کرد و رسما جذب گزینه‌هایی مثل رودری و جاشوا کیمیش را غیرممکن دانست تا سطح انتظار هواداران بارسلونا از خریدهای تابستانی پایین بیاید.

گفته می‌شود که بارسلونا قصد دارد یک هافبک دفاعی تنومند در سبک یایا توره جذب کند. همچنین دیون لوپی، در صورت سقوط آلمریا در این تیم نمی‌ماند و برای جدایی فشار می‌آورد.

1428