میلان کماکان به دنبال جذب ذخیره تئو هرناندز

میلان کماکان به دنبال جذب ذخیره تئو هرناندز

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان کماکان به دنبال پیدا کردن یک ذخیره برای تئو هرناندز است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه میلان به نقل از فابریزیو رومانو قصد دارد تا در تابستان آتی یک بازیکن چپ پا را برای جانشینی و به عنوان ذخیره تئو‌ هرناندز جذب کند. یکی از این گزینه ها خوان میراندا مدافع چپ سابق بارسلونا و فعلی رئال بتیس است . این در حالی است که باشگاه رئال بتیس در صدد تمدید قرارداد خوان میراندا بوده اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است. گزینه دیگر باشگاه ایتالیایی میگل گوتیرز مدافع چپ خیرونا است که سابقه بازی برای رئال مادرید را دارد و باشگاه مادریدی بند بازخرید خیمنز را با مبلغ ۵ میلیون یورو در اختیار دارد.  از سوی دیگر تراچانو بازیکن فعلی میلان نیز می‌تواند در چندین پست بازی کند.

از سوی دیگر باشگاه میلان، در اوایل ژانویه تلاش کرد پاتریک دورگو، بازیکن لچه را خریداری کند، اما موفق به این کار نشد. البته این بازیکن همچنان در رادار روسونری خواهد بود، تا دوباره و در تابستان ۲۰۲۴ پیشنهادی برای به خدمت گرفتن او ارائه شود و در صورت توافق این مدافع راهی میلان شود.

اما همچنان خوان میراندا ، بازیکن رئال بتیس گزینه اصلی برای انتقال آزاد در تابستان ۲۰۲۴ با میلان است. باشگاه میلان به بتیس پیشنهاد ۲ میلیونی ارائه داده بود تا در ژانویه این بازیکن به تیم ایتالیایی ملحق شود.قرار بود در صورت توافق بر سر انتقال زمستانی  ۴۰٪ این رقم یعنی معادل ۸۰۰ هزار  یورو به بارسلونا برسد که البته این انتقال رخ نداد.

۱۰۰۹