گزینه ایده‌آل فابرگاس برای جانشینی ژاوی مشخص شد

گزینه ایده‌آل فابرگاس برای جانشینی ژاوی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - سسک فابرگاس هافبک سابق بارسلونا به تازگی دوران مربیگری خود را شروع کرده و امیدوار است که دوران موفقی را داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، هافبک سابق بارسلونا و آرسنال در این فصل به مدت یک ماه به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت کومو نشست اما با توجه به این که مدرک مربیگری حرفه ای یوفا را نداشت، مجبور شد که نقش دستیار را بپذیرد. موفقیت هافبک های خوش فکر سالهای اخیر نظیر ژابی آلونسو و گواردیولا در دنیای مربیگری باعث شده تا خیلی ها تصور کنند که فابرگاس نیز می تواند به یک مربی موفق تبدیل شود و البته قطعا یکی از رویاهای او می تواند هدایت تیم سابقش بارسلونا باشد. وی البته اعتقاد دارد که تیاگو موتا سرمربی کنونی بولونیا گزینه ایده آلی برای هدایت کاتالان ها در فصل آینده است.

فابرگاس که دوران فوتبالش را در کومو در لیگ دسته دوی ایتالیا تمام کرد، در حال حاضر به عنوان کمک مربی در این تیم فعالیت می کند. وی در مورد آینده مربیگری خود گفت:" روزی سرمربی بارسا شوم؟ هرگز نمی دانید که چه پیش خواهد آمد. در ابتدا باید رشد کنم و گامها را بردارم اما در حال حاضر از شرایطم راضی و خوشحال هستم چون فشار زیاد بالایی وجود ندارد. نمی توانم از جانب کسی صحبت کنم چرا که می دانم که ژاوی فشار سنگینی را تحمل می کند. موتا در بولونیا خیلی خوب کار کرده و تیمش سبکی را دارد که بارسا در سالهای اخیر از آن خوب نشده است. او به خوبی بارسلونا را می شناسد و فوتبال تیم هایش را دوست دارم. قطعا موتا می تواند مربی خوبی برای سبک بارسلونا باشد."

4125