کنایه اسطوره رئال مادرید به سرمربی بارسلونا

کنایه اسطوره رئال مادرید به سرمربی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - گوتی هرناندز اسطوره باشگاه رئال مادرید معتقد است که ژاوی هرناندز اصلاً آمادگی لازم برای هدایت بارسلونا را نداشت و در زمان نامناسبی به نیوکمپ رفت.

به گزارش فوتبالی، در اواخر ماه ژانویه، ژاوی به صورت رسمی اعلام کرد که در پایان فصل از نیمکت بارسلونا کناره گیری خواهد کرد. این تصمیم او، واکنش های زیادی در فوتبال اسپانیا به همراه داشت و حالا گوتی، هافبک سابق رئال مادرید نیز راجع به این موضوع حرف زده.

به نقل از سایت گل، اسطوره لوس بلانکوس در برنامه الچیرینگیتو گفت: "ژاوی هرناندز اصلاً آماده آمدن به بارسلونا نبود. او فکر می کرد که همه چیز قرار است آسان باشد، اما نه. وقتی تو توانستی مدرک مربیگری‌ات را در قطر بگیری، برای یک بازی با 300 تماشاگر خودت را آماده می کردی، اما در بارسلونا داستان متفاوت است. بارسا خیلی با قطر فرق دارد و واقعیت همین است."

ژاوی هرناندز در فصل قبل موفق شد بارسلونا را بعد از 4 سال قهرمان لالیگا کند، اما آن ها در این فصل اصلاً نمایش خوبی نداشته اند و حالا با 8 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین در رده سوم هستند و اخیراً نیز از رقابت های کوپا دل ری حذف شده اند.

4416