کریستیانو رونالدو، الگوی دوران کودکی ستاره این روزهای منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو، الگوی دوران کودکی ستاره این روزهای منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره این روزهای خط حمله منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو را الگوی فوتبال خود می‌داند.

به گزارش فوتبالی، راسموس هویلوند، که در ابتدای فصل جاری به جمع قرمزهای شهر منچستر اضافه شد، در هفته‌های اخیر توانست بر فشارهایی که از سوی رسانه‌ها وارد می‌شد، غلبه کند. او توانست گل‌های مهمی برای تیمش به ثمر برساند و حالا انتخاب اول اریک تن هاخ برای پست شماره 9 در مرکز خط حمله است.

راسموس هویلوند "بت" خود کریستیانو رونالدو را هنگام گرد هم آوردن یک تیم رویایی پنج نفره متشکل از اسطوره های منچستریونایتد انتخاب کرد.

هویلوند همیشه به گلزنان بزرگ گذشته نگاه می‌کرده و در مصاحبه با رسانه The United Stand درباره بزرگ‌ترین قهرمان دوران کودکی‌اش گفته است: «قطعا کریستیانو رونالدو. وین رونی و کارلوس توز هم بازیکنان خوبی بودند و دوستشان داشتم، اما کریستیانو متفاوت بود. به یاد دارم که یکی از هوادارانش در منچستریونایتد بود، حتی زمانی که به رئال مادرید و یوونتوس رفت هم او را دنبال کردم. او همیشه الگو و بت من بوده است.»

او کریستیانو رونالدو را در تیم رویایی شش نفره خود نیز قرار داد. ستاره دانمارکی منچستریونایتد درباره تیم منتخب شش نفره خود توضیح داد: من پیتر اشمایکل را برای دروازه انتخاب می‌کنم، چون او هم در دانمارک اسطوره است و هم برای منچستریونایتد. در خط دفاع، ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ را قرار می‌دهد. سپس پل اسکولز و رایان گیگز را در هافبک می‌گذارم تا خیالم از خط میانی راحت باشد و بعد کریستیانو رونالدو را در خط حمله آزاد می‌گذارم تا گلزنی کند.»

هویلوند امیدوار است تا در ادامه فصل فرم خوب خودش را حفظ کند و تیمش را به جمع تیم‌های بالانشین جدول لیگ برتر انگلیس برساند.

1428