دو ستاره رم که باعث عصبانیت ده‌روسی شدند

دو ستاره رم که باعث عصبانیت ده‌روسی شدند

پایگاه خبری فوتبالی - دنیله ده روسی سرمربی رم از دو ستاره تیمش روملو لوکاکو و لئاندرو پاردس انتقاد کرد و مدعی است که این دو بازیکن در پیروزی چهار بر صفر جالوروسی ها مقابل کالیاری، احمق بازی در آورده اند!

به گزارش فوتبالی، ده روسی سومین پیروزی متوالی خود را روی نیمکت رم کسب کرد و تیمش با دبل پائولو دیبالا مقابل کالیاری با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد که لورنزو پلگرینی و دوین هویسن گلهای دیگر را به ثمر رساندند. با وجود این پیروزی، ده روسی از رفتار لوکاکو و پاردس راضی نبود.  

مهاجم سابق چلسی و منچستریونایتد درگیری لفظی شدیدی با یری مینا در نیمه اول داشت و پاردس نیز به خاطر درگیری با ناهیتان ناندز کارت زرد گرفت.  ده روسی در پایان بازی در این باره گفت:" ببینید، وقتی که بازیکنان سعی می کنند که از هم تیمی هایشان دفاع کنند، خوشحال می شوم اما وقتی که با نتیجه چهار بر صفر پیش هستی، باید باهوش باشی. باید چنین رفتارهایی را از میان ببریم چرا که وقتی با نتیجه چهار بر صفر پیش هستی و کارت زرد می گیری، واقعا احمقانه است. نمی توانیم از دست دادن و محرومیت این بازیکنان را تحمل کنیم. کمتر بازیکنی با کیفیت پاردس در دنیا وجود دارد اما او باید جایگیری هایش را بهتر کند و خودش را در مسیر توپ قرار بدهد. او باید به حرف من گوش بدهد تا بتواند در زمان دفاع کردن نیز موثر باشد." 

رم که در دوران مورینیو شرایط وحشتناکی را داشت، با حضور ده روسی دوباره حس و حال بهتری پیدا کرده و شانس زیادی دارد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را کسب کند. جالوروسی ها در حال حاضر در رتبه پنجم قرار دارند و فقط یک امتیاز از آتالانتا عقب هستند. رم حالا باید آماده بازی دشوار مقابل اینتر باشد. 

4125