مروان فلینی کفش های خود را آویخت

مروان فلینی کفش های خود را آویخت

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک بلژیکی سابق منچستریونایتد و اورتون از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، مروان فلینی بازیکن سابق تیم ملی بلژیک که سال ها در فوتبال لیگ برتر انگلیس در باشگاه های منچستریونایتد و اورتون درخشید و سپس راهی لیگ چین شد در ۳۶ سالگی کفش های خود را آویخت. خبر خداحافظی مروان فلینی از فوتبال باعث شد خیلی از علاقه مندان به یاد مدل موهای خاص این بازیکن در زمان حضور در لیگ برتر انگلیس باشند و از هافبکی که در نبردهای هوایی بازیکن بسیار موفقی بود یاد کنند.

 مروان فلینی چندی پیش و پس از ۵ سال  باشگاه شاندونگ چین را ترک کرد. او سپس به عنوان بازیکن آزاد در دسترس تیم های مختلف بود و آماده فصل جدیدی از فوتبال خود بود و مدیر برنامه های او همه گزارش‌ها در مورد بازنشستگی فلینی را رد کرده بود اما حالا به نظر می رسد که عدم پیدا شدن باشگاه جدید برای این هافبک بلند قامت باعث خداحافظی او از دنیای فوتبال شد.

فلینی در 139 بازی در شاندونگ 50 گل و دوازده پاس گل ثبت کرده بود. این بازیکن زمانی در لیگ انگلیس به شهرت رسید. او در سال ۲۰۰۸ از استاندارد لیژ بلژیک راهی اورتون شد و چهار فصل در این تیم حضور داشت. مروان بعد از ان راهی منچستریونایتد شد و در پنج فصل در اولدترافورد به قهرمانی در جام حذفی انگلیس و لیگ اروپا رسید.

۱۰۰۹