استعفا ژاوی باعث دور شدن ستاره جوان از بارسلونا شد

استعفا ژاوی باعث دور شدن ستاره جوان از بارسلونا شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که استعفای ژاوی از بارسلونا، نقش کلیدی در تصمیم لوکاس برگوال ایفا کرده و این ستاره جوان در نهایت به تاتنهام پیوست.

به گزارش فوتبالی، در حالی که خوان لاپورتا بسیار از خرید برگوال مطمئن بود و حتی این ستاره 18 ساله از کمپ تمرینی بارسلونا در روز چهارشنبه دیدار کرده بود، اما دو روز بعد با امضای قراردادی به تاتنهام پیوست و همه را شوک زده کرد. برخی از منابع انگلیسی مدعی هستند که تاتنهام هاتسپر به خاطر دادن پیشنهاد مالی بهتر، موفق به جذب برگوال شده و حتی حق کمیسیون بیشتری به ایجنت برگوال پرداخت کرده است. 

TWM ادعا می کند که استعفای ژاوی باعث ناامیدی برگوال شده است. چون این ستاره جوان دوست داشت که با اسطوره بارسلونا همکاری کند و حتی این ژاوی بود که توانست نظر موافق او را برای رفتن به نیوکمپ و پوشیدن پیراهن آبی اناری جلب کند، اما بعد از شکست تحقیر آمیز بارسلونا مقابل ویارئال در هفته گذشته و استعفا دادن ژاوی در کنفرانس خبری بعد از مسابقه، همه چیز را تغییر داد. برگوال که به تازگی 18 ساله شده قرار است در پایان فصل به جمع تیم شمال لندنی بپیوندد و قراردادی تا سال 2029 با اسپرز امضا کرده است.

4416