هافبک آرسنال دوباره مصدوم شد!

هافبک آرسنال دوباره مصدوم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال تایید کرد که توماس پارتی در دوران ریکاوری اش دوباره مصدوم شده و حالا ممکن است برای مدت طولانی از میادین به دور باشد. 

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا بعد از خرید دکلان رایس 105 میلیون پوندی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بسیار امیدوار به زوج رایس - پارتی در خط هافبک بود، اما این ستاره غنایی تنها 5 بار در این فصل برای توپچی ها به میدان رفته و در ماه اکتبر با مصدومیت عضلانی روبرو شد. قرار بود که پارتی در پایان ماه ژانویه به تمرینات بازگردد، اما میکل آرتتا فاش کرد که او برای مدت بیشتری از مستطیل سبز به دور باشد. 

آرسنال قرار است روز یک شنبه در ورزشگاه امارات از لیورپول صدرنشین پذیرایی کند. آرتتا در مصاحبه ای با خبرنگاران راجع به شرایط پارتی گفت: "متاسفانه توماس چند روز قبل دوباره مصدوم شد و قرار نیست در ترکیب تیم قرار بگیرد. باید ببینیم که او چند روز یا چند هفته از میادین به دور خواهد بود. من دکتر نیستم، اما او از همان ناحیه ای که مصدوم شده بود، دوباره آسیب دید و فعلا نمی تواند تمرین کند. ما نگران او هستیم، چون توماس بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می شود."

4416