اعتماد سپاهان به شکاری و آمار وی در گل‌گهر!

اعتماد سپاهان به شکاری و آمار وی در گل‌گهر!

پایگاه خبری فوتبالی - رضا شکاری باتوجه به مصدومیتی که داشته نتوانسته چندان برای تیم جدید خود سپاهان بازی کند.

به گزارش فوتبالی، رضا شکاری یکی از بازیکنان پرمشتری در پنجره تابستانی ابتدای فصل بود. بازیکنی که با اتکا به عملکرد خوبش در گل‌گهر سیرجان، مشتریان زیادی را پیرامون خود می‌دید و در نهایت ترجیح داد راهی سپاهان شود تا یکی از ستاره‌های خریداری شده طلایی‌پوشان و صید بزرگ این تیم از بازار نقل و انتقالات نام گیرد.

با اینکه فصل برای این وینگر خوش‌نقش ۲۵ ساله خیلی خوب آغاز شد و وی توانست در اولین بازی فصل برابر تیم سابق خود تراکتور گلزنی کند ولی ادامه کار برای شکاری خوب پیش نرفت و مصدومیتی که سراغ این بازیکن آمد، باعث‌ شد او مدت‌ها از تمرینات شاگردان مورایس دور بماند.

شکاری که اواخر نیم فصل اول توانست مجدداً به بازی‌ها برگردد، این فصل نتوانسته چندان برای تیمش مثمر ثمر باشد و در ۱۱ بازی خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان برای طلایی‌پوشان آمار دو گل زده و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

با این وجود و باتوجه به مشکلات سپاهان در ثبت قرارداد بازیکنان به دلیل مسائل سقف بودجه، تیم اصفهانی شکاری را در لیست مازاد خود قرار نداد و عذر بازیکنان دیگری را خواست تا بتواند قرارداد وینگر خود را اصلاح کند و وی را برای نیم فصل دوم هم در اختیار داشته باشد و باید دید شکاری در ادامه بازی‌ها خواهد توانست پاسخ این اعتماد سپاهان و ژوزه مورایس را بدهد یا نه.

1997