بازیکنی که جدا شدنش باعث خشم هواداران منچستریونایتد شد

بازیکنی که جدا شدنش باعث خشم هواداران منچستریونایتد شد

پایگاه خبری فوتبالی - تصمیم منچستریونایتد در مورد موافقت با جدایی یکی از جواهرات آکادمی این باشگاه باعث شد تا هوادارانشان خشمگین شوند.

به گزارش فوتبالی، اوایل ماه ژانویه اعلام شد که چندین باشگاه شامل آژاکس، اتلتیکو مادرید و ناپولی به خرید ایساک هانسن آرون علاقمند هستند.  هافبک هجومی 19 ساله در سال 2020 به آکادمی یونایتد ملحق شد آن هم در حالی که تجربه حضور تستی در لیورپول و اورتون را داشت. تن هاگ از عملکرد این بازیکن در پیش فصل گذشته راضی بود. در حقیقت به نظر می رسید که هانسن آرون قرار است که آینده درخشانی در  یونایتد داشته باشد و سالها در این باشگاه بماند.

اما حالا پس از چندین هفته انتشار شایعات مختلف، به نظر می رسد که ملی پوش زیر 21 سال نروژ برای ترک اولدترافورد و پیوستن به وردربرمن به توافق رسیده است. در حقیقت این بازیکن تصمیم گرفته که برای ادامه دوران فوتبالش راهی بوندسلیگا شود. 

هانسن آرون قراردادی چهار ساله را با باشگاه برمن به امضا خواهد رساند چرا که نسبت به کسب دقایق در ترکیب یونایتد خوشبین نبود. جدایی او با واکنش های زیادی همراه شده است. یک هوادار نوشته است:" با چنین خبری از خواب بیدار شدم. مدیریت باشگاه در چند سال اخیر فاجعه بوده است. امیدوارم که بند بازگشت در قرارداد او وجود داشته باشد. تردیدی ندارم که در آلمان خواهد درخشید." دیگری نوشته است:" ناراحت شدم. او استعداد بزرگی بود." دیگری هم نوشته است :" بر اساس بازیهایی که از او در آکادمی دیدم، فکر می کردم که به زودی به تیم بزرگسالان می رسد." 

4125