دروازه‌بان پراشتباه با مجری معروف تلویزیون ایتالیا ازدواج کرد

دروازه‌بان پراشتباه با مجری معروف تلویزیون ایتالیا ازدواج کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لوریس کاریوس دروازه بان سابق لیورپول گامی مهم را در زندگی شخصی خود برداشت و اعلام کرد که با دیلتا لئوتا مجری معروف تلویزیون ایتالیا ازدواج کرده است.

به گزارش فوتبالی، لوریس در ماه های اخیر سعی کرده بود که این خبر را مخفی نگه دارد اما در نهایت آن را تایید کرد.  لئوتا در پیامی در صفحه اینستاگرامش با بیش از 9 میلیون دنبال کننده، این خبر ار تیی کرده است. او تصاویری از خواستگاری لوریس از خوش منتشر کرد.این زوج پس از اعلام خبر در ماه های آینده روی تدارک مراسم ازدواج خود برنامه ریزی خواهند کرد. 

در حالی که کاریوس در زندگی شخصی خود خوشحال به نظر می رسد، زندگی حرفه ای او با چالش های زیادی مواجه شده است. اشتباهات این بازیکن در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2018 در دوران حضورش در لیورپول و تنها حضورش در نیوکاسل که به شکست در فینال جام اتحادیه منجر شد، باعث شده تا این بازیکن در سراشیبی قرار داشته باشد. کاریوس بعد از ان بازی دیگر بازی نکرده است.  در حقیقت با وجود مصدومیت طولانی مدت نیک پاپ، سرمربی نیوکاسل تصمیم گرفت که از مارتین دوبراوکا به عنوان دروازه بان اصلی استفاده کند و کاریوس نیمکت نشین است.

لئوتا در میلان زندگی می کند و کاریوس در نیوکاسل اقامت دارد اما این زوج همچنان از راه دور سعی می کنند که با هم در ارتباط باشند. 

4125