کاپیتان برزیلی والنسیا شاگرد دیگو سیمئونه شد

کاپیتان برزیلی والنسیا شاگرد دیگو سیمئونه شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع برزیلی سابق آرسنال شاگرد دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید شد.

به گزارش فوتبالی، گابریل پائولیستا مدافع برزیلی سابق باشگاه آرسنال و فعلی والنسیا که چند فصلی را برای خفاش ها توپ زد با قراردادی رسمی راهی باشگاه اتلتیکو مادرید شد. گابریل پائولیستا، مدافع میانی برزیلی والنسیا پس از اتمام قراردادش با خفاش‌ ها راهی اتلتیکو مادرید شده است. در روزهای پیش چاغلار سویونچو مدافع ترکیه ای باشگاه مادریدی به صورت قرضی تیم خود را به مقصد باشگاه فنرباغچه ترکیه ترک کرد و گابریل پائولیستا به نوعی جایگزین این مدافع ترکیه‌ای خواهد شد.

مدافع میانی برزیلی از سال ۲۰۱۷ برای تیم والنسیا بازی می‌کرد و حالا تا پایان فصل بازیکن آتلتیکومادرید خواهد بود. گابریل بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ بازیکن ویارئال بود و سپس دو سال نیز برای آرسنال در لیگ برتر انگلیس بازی کرد. این مدافع برزیلی پس از فسخ قرارداد خود با خفاش ها که در  روز ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسید، به صورت رایگان به جمع شاگردان دیگو سیمئونه پیوسته است. والنسیا بند تمدید خودکار قرارداد او تا سال ۲۰۲۵ را نیز در قرارداد این بازیکن لحاظ کرده بود اما این بخش را فعال نکرد تا این مدافع ۳۳ ساله راهی مادرید شود.

تروه چالوبا نیز دیگر بازیکنی است که در میان گزینه های مورد علاقه اتلتیکو مادرید قرار دارد اما در حال حاضر برای این باشگاه اسپانیایی گران قیمت به شمار می رود.

۱۰۰۹