دو گزینه بایرن مونیخ در مورد جاشوا زیرکزی

دو گزینه بایرن مونیخ در مورد جاشوا زیرکزی

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ هم به جمع مشتریان جاشوا زیرکزی مهاجم سابق خود پیوست.

به گزارش فوتبالی، به نقل از نشریه گاتزتا دلا اسپورت بایرن مونیخ در جاشوا زیرکزی و خرید او دو راه حل را در نظر دارد. راه خل اول فعال کردن بند بازخرید این بازیکن هلندی با مبلغ ۴۰ میلیون یورو و فروش به تیم های انگلیسی با رقمی حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو خواهد بود. اما گزینه دوم عدم فعال کردن بند بازخرید و گرفتن درصد فروش آینده این بازیکن به تیم های علاقه مند خواهد بود. باشگاه میلان در بین گزینه های خود روی دو بازیکن از همه جدی تر است که اصلی ترین بازیکن مورد علاقه جاشوا زیرکزی است و البته تیم ایتالیایی نیم نگاهی هم به بنجامین سسکو دارد.

میلان در حال بررسی طرحی برای جذب جاشوا زیرکزی است که توسط بولونیا  بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو ارزش گذاری شده است. روسونری ها قصد دارند ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو برای چارلز ده کتلار از آتالانتا دریافت کند و این مبلغ را به همراه الکسیس سالمیکرز به تیم بولونیا پیشنهاد دهند. البته میلان تنها تیم علاقه مند به مهاجم هلندی نیست زیرا آرسنال و منچستریونایتد نیز به او علاقه دارند.

این بازیکن محصول آکادمی باشگاه بایرن مونیخ است و از تیم دوم باشگاه به تیم اصلی راه پیدا کرد اما به دلیل کمبود دقایق بازی راهی فوتبال ایتالیا شد و دوران خوبی را در تیم تیاگو موتا یعنی بولونیا سپری می کند

۱۰۰۹