کاپیتان بایرن مونیخ از حضور یورگن کلوپ در آلیانز آرنا استقبال کرد

کاپیتان بایرن مونیخ از حضور یورگن کلوپ در آلیانز آرنا استقبال کرد

پایگاه خبری فوتبالی- چند روز پیش بود که یورگن کلوپ اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از لیورپول جدا شود و بعد از آن، رسانه‌ها شروع به گمانه‌زنی در خصوص آینده این سرمربی آلمانی کردند.

به گزارش فوتبالی، پس از این‌که یورگن کلوپ اعلام کرد در پایان فصل از لیورپول جدا می‌شود؛ شایعات زیادی در خصوص آینده سرمربی آلمانی به وجود آمد و حالا رسانه گل، احتمال حضور کلوپ در بایرن مونیخ را بررسی می‌کند. از طرفی صحبت‌های مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ در مورد یورگن کلوپ، باعث شد تا رسانه‌ها به شایعات دامن بزنند.

با توجه به شرایطی که توماس توخل در حال حاضر در بایرن دارد، بعید است که پس از اتمام فصل به همکاری با قرمزهای ایالت باواریا ادامه دهد. او حامی شاخصی در هیئت مدیره بایرن مونیخ ندارد و خودش هم مایل است جدا شود و چالش دیگری را تجربه کند.

او در چند روز اخیر اعلام کرده علاقه دارد تا کار در لیگ اسپانیا را تجربه کند و با توجه به این‌که ژاوی به تازگی اعلام کرده در پایان فصل از بارسلونا جدا می‌شود؛ رسانه‌ها احتمال دادند که توخل تمایل دارد هدایت آبی و اناری‌ها را بر عهده بگیرد.

با این وجود، بایرنی‌ها باید به فکر پیدا کردن یک جانشین مناسب برای توماس توخل باشند. ژابی آلونسو یکی از گزینه‌های روی میز بایرن مونیخ است، اما باشگاه آلمانی برای به خدمت گرفتن این سرمربی جوان با لیورپول رقابت کند.

یورگن کلوپ اما آخرین گزینه‌ای است که گفته می‌شود احتمال دارد به عنوان سرمربی بعدی بایرن مونیخ انتخاب شود. او پیش از این اعلام کرده بود در آلمان سرمربی‌گری تیمی جز بورسیا دورتموند را قبول نمی‌کند؛ اما این سبب نمی‌شود مدیران اف سی هالیوود برای به خدمت گرفتن او تلاش نکنند.

نویر دروازه‌بان و کاپیتان باتجربه بایرن مونیخ در مورد احتمال سرمربی‌گری کلوپ در بایرن مونیخ گفت: «به نظرم این به خود او بستگی دارد. فکر نمی‌کنم مدیران با این موضوع مخالفتی داشته باشند؛ چون کلوپ یک مربی بزرگ در دنیای فوتبال است و اهالی فوتبال احترام خاصی برای او قائل هستند. او یک سرمربی باهوش و بزرگ است و گزینه مناسبی برای بایرن است، اما این‌که آیا هدایت تیم را می‌پذیرد یا نه، به خود او بستگی دارد.»

1428