تلاش بارسلونا برای خرید یک هافبک تاثیرگذار در روزهای پایانی نقل و انتقالات

تلاش بارسلونا برای خرید یک هافبک تاثیرگذار در روزهای پایانی نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن است بارسلونا در روزهای پایانی نقل و انتقالات برای خرید یک بازیکن جدید اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، با این‌که گفته می‌شد بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی هیچ خریدی انجام نمی‌دهد، اما حالا رسانه‌ها ادعا می‌کنند که احتمال دارد کاتالان‌ها در سه روز پایانی نقل و انتقالات ژانویه به سراغ یک گزینه بروند.

با این‌که ژاوی هرناندز، سرمربی تیم پس از شکست 5-3 مقابل ویارئال رسما اعلام کرد در پایان فصل از بارسلونا جدا می‌شود، اما مدیران باشگاه همچنان به دنبال تقویت تیم هستند و به کسب موفقیت در این فصل امیدوار هستند.

مصدومیت گاوی، این فرصت را در اختیار بارسلونا قرار داد تا طبق قوانین، بتوانند قرارداد یک بازیکن جدید را ثبت کنند و آبی و اناری‌ها به سراغ ویتور روکی، مهاجم 18 ساله برزیلی رفتند. حالا الخاندرو بالده نیز مثل گاوی فصل را از دست داده و بارسلونا دوباره می‌تواند با همین فرمول یک بازیکن دیگر را جذب کند.

بارسلونا قصد دارد برای جانشینی الخاندرو بالده، یک هافبک میانی یا هافبک دفاعی جذب کند. نبود یک هافبک که فرماندهی خط میانی را بر عهده بگیرد، در نیم‌فصل نخست به بارسایی‌ها آسیب زد.

قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات، ژاوی، دکو و خوان لاپورتا اعلام کردند که در ژانویه برای جذب یک هافبک میانی تلاش خواهند کرد. گفته شده که بارسلونا به دنبال یک هافبک فیزیکی می‌گردد تا خاطرات یایا توره و ادگار داویدز را برای هواداران تداعی کند.

1428