جواب قاطع سرمربی آرسنال به شایعات رفتن به بارسلونا

جواب قاطع سرمربی آرسنال به شایعات رفتن به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا یکی از گزینه های سرمربیگری در بارسلونا محسوب می شود، اما مثل اینکه سرمربی اسپانیایی هیچ علاقه ای به ترک آرسنال ندارد.

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست تحقیر آمیز پنج بر سه مقابل ویارئال، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا اعلام کرد که در پایان فصل از جمع آبی اناری پوشان کناره گیری خواهد کرد. بعد از این خبر، نام میکل آرتتا به عنوان یکی از اصلی ترین کاندیداهای جانشینی ژاوی شنیده شد، اما سرمربی آرسنال تمامی این شایعات را تکذیب کرد. 

به نقل از سایت گل، فردا شب آرسنال در سیتی گراند مهمان ناتینگهام فارست است و آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی راجع به این شایعات گفت: "تمامی اخبار دروغ هستند. من نمی دانم این اخبار از کجا سرچشمه می گیرند. واقعا نادرست است. من درباره این خبرها ناراحت هستم. نمی توانم این را باور کنم. بدون هیچ منبعی، هیچی. وقتی راجع به مسائل شخصی حرف می زنید، باید منبع درست و سالمی داشته باشید."

در حال حاضر توپچی های لندن با 5 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین در رده سوم لیگ برتر انگلیس قرار دارند و با منچسترسیتی هم امتیاز هستند. البته سیتیزن ها یک بازی کمتر دارند.

شاگردان میکل آرتتا در لیگ قهرمانان اروپا نیز در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف پورتو خواهند رفت.

4416