نظر هواداران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی چیست؟

نظر هواداران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - آینده بارسلونا کاملا تردیدآمیز به نظر می رسد و هواداران این تیم هم چندان به تصمیم ها و اتفاقات آینده مطمئن نیستند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا باید آینده نیمکت خود را مشخص کند. ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا می شود و بدین ترتیب در فاصله یک سال و نیم تا پایان قراردادش استعفا داد. تصمیم ژاوی به مدیران بارسا این فرصت را می دهد تا با دقت کافی، مربی آینده خود را انتخاب کنند چرا که آنها چهار ماه تا پایان فصل فرصت دارند و می توانند در این مدت بهترین جانشین ممکن را برای ژاوی انتخاب کنند. 

نشریه آس حالا از مخاطبانش خواسته است که بهترین گزینه برای جانشینی ژاوی را انتخاب کنند. آنها سه گزینه محتمل و در دسترس یعنی میشل سرمربی ژیرونا، رافا مارکز سرمربی تیم رزروهای بارسلونا یا همان بارسا اتلتیک و تیاگو موتا سرمربی بولونیا را در لیست قرار دادند اما هیچ کدام از این گزینه ها به اندازه سایر گزینه ها رای نیاوردند!

در این نظرسنجی با بیش از هفده هزار شرکت کننده، 38 درصد به سایر گزینه ها (نامهایی همچون لوئیز انریکه، کلوپ، آرتتا، ایمانول آلگواسیل، مورینیو، توخل و فلیک) رای دادند، 30 درصد میشل را انتخاب کردند که فصل درخشانی با ژیرونا در لالیگا داشته است و 21 درصد به رافا مارکز مربی مکزیکی سابق بارسا اتلتیک رای دادند. تیاگو موتا سرمربی بولونیا فقط  یازده درصد رای آورد. در این نظرسنجی، 55 درصد جدایی ژاوی را تصمیم درستی می دانند، 42 درصد با آن مخالف هستند و سه درصد نظری ندارند. در این نظرسنجی همچنین 80 درصد اعتقاد دارند که ژاوی نمی تواند تا پایان فصل شرایط را عوض کند و بارسا را از بحران نجات بدهد، هفده درصد به سرمربی کنونی بارسا اعتماد دارند و سه درصد نظری ندارند.

4125