ادعای بیلد/ بارسلونا به دنبال سرمربی سابق بایرن مونیخ

ادعای بیلد/ بارسلونا به دنبال سرمربی سابق بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا نیم نگاهی به جذب هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان دارد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی در روز شنبه پس از شکست مقابل ویارئال و افزایش فاصله با رئال مادرید صدرنشین به 10 امتیاز، اعلام کرد که در پایان فصل از جمع آبی اناری ها جدا خواهد شد و خوان لاپورتا نیز با این موضوع موافقت کرده است. حالا اشپورت بیلد مدعی است که هانس دیتر فلیک یکی از کاندیداهای اصلی جایگزینی ژاوی محسوب می شود و خوان لاپورتا نیز دوست دارد تا با فلیک کار کند. فلیک پس از جام جهانی 2022، از سمتش در تیم ملی آلمان اخراج شد و جای خود را به یولیان ناگلزمان داد و حالا بدش نمی آید که دوباره به عرصه مربیگری باشگاهی بازگردد. 

کریستین فالک یکی از معتبرترین خبرنگاران آلمانی ادعا کرده که در سال 2021، لاپورتا یک تماس تصویری با فلیک برقرار کرد تا این سرمربی 58 ساله را به نیوکمپ بیاورد، اما فلیک این پیشنهاد را نپذیرفت و ژاوی سکان هدایت بلوگرانا را برعهده گرفت. 

البته هانسی فلیک تنها آلمانی موجود در لیست لاپورتا نیست. دیگر اسم بزرگ آلمانی، توماس توخل سرمربی حال حاضر بایرن مونیخ است که خود نیز قبلاً اعتراف کرده دوست دارد در اسپانیا کار کند.

4416