واکنش لاپورتا به خروج ژاوی از بارسلونا در پایان فصل

واکنش لاپورتا به خروج ژاوی از بارسلونا در پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا می گوید که ژاوی یکی از بزرگ ترین اسطوره های این باشگاه است و حق دارد که تا پایان فصل در سمت خود باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه بعد از شکست 5-3 مقابل ویارئال، ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد و فکر می کند که دیگر بهترین گزینه برای هدایت بارسلونا نیست. 

به نقل از سایت گل، خوان لاپورتا به رسانه رسمی باشگاه بارسلونا گفت: "ژاوی به من اطلاع داد که در پایان فصل از بارسا می رود. او می خواست فصل را به پایان برساند و من نیز با آن موافق هستم، چون ژاوی این چیز را از من خواسته است و او اسطوره بارسلوناست. او یک انسان صادق است و با تمام تلاشش کار می کند. همه می دانیم که ژاوی چه قدر بارسلونا را دوست دارد. ما می خواهیم تمام تلاش خود را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به کار بگیریم. ما در دور بعدی به ناپولی خورده ایم و می خواهیم قدم به قدم پیش برویم. فکر می کنم با تعهد، تمرکز و تلاش و گوش دادن به حرف های ژاوی، می توانیم به اهداف خود در این فصل برسیم. می دانم که بازیکنان و مربیان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند."

4416