شایعه روز؛ آرتتا در پایان فصل سرمربی بارسلونا می‌شود

شایعه روز؛ آرتتا در پایان فصل سرمربی بارسلونا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین اخبار از منابع اسپانیایی، میکل آرتتا در پایان فصل از آرسنال جدا می شود و جانشین ژاوی هرناندز در بارسلونا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از اینکه کلوپ به طور ناگهانی اعلام کرد که در پایان فصل از لیورپول جدا خواهد شد و ژاوی نیز تایید کرد که در فصل آینده دیگر سرمربی بارسلونا نخواهد بود، حالا میکل آرتتا سومین نام بزرگی است که ممکن است در پایان فصل تیمش را تغییر دهد. اسپورت نشریه کاتالونیایی مدعی است که میکل آرتتا به اطرافیان خود گفته است که در پایان فصل 2023-24 از آرسنال جدا خواهد شد.

به نقل از سایت گل، ژاوی در روز شنبه بعد از شکست سنگین و تلخ مقابل ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد و طبق آخرین گزارش ها، هیچ کسی در بارسلونا ارتباط مستقیمی با میکل آرتتا برای جانشینی ژاوی ندارد، اما خوان لاپورتا یکی از بزرگ ترین تحسین کنندگان آرتتاست و فکر می کند که ستاره سابق اورتون می تواند یک سرمربی مناسب برای این تیم جوان بارسلونا باشد.

آرتتا در دسامبر 2019 به عنوان سرمربی آرسنال انتخاب شد و حالا توانسته این تیم را به عنوان یکی از کاندیداهای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس تبدیل کند. 

4416