راه حل تاتنهام برای جذب هافبک برزیلی آتالانتا مشخص شد

راه حل تاتنهام برای جذب هافبک برزیلی آتالانتا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام برای جذب ادرسون، هافبک برزیلی آتالانتا، به دنبال راه حلی می‌گردد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام هاتسپر اگر می‌خواهد در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات زمستانی خریدی انجام دهد، باید یک یا چند بازیکن به فروش برساند تا تراز مالی‌اش متعادل شود. تاتنهام به ادرسون، هافبک برزیلی تاتنهام علاقه‌مند است، اما فابریزیو رومانو به صراحت گفته است که ابتدا باید یک بازیکن از جمعشان جدا شود و پیر امیل هویبیرگ محتمل‌ترین گزینه است.

سفیدهای شمال لندن در این زمستان تیمو ورنر و دراگوسین را به خدمت گرفتند و احتمال می‌رود یک بازیکن دیگر را هم جذب کنند؛ اما به گفته خبرنگاران، تاتنهام نیاز دارد حداقل یک بازیکن به فروش برساند.

با توجه به این‌که پاپ ماتار سار و بیسوما با تیم‌های ملی خود در جریان جام ملت‌های آفریقا به سر می‌برند؛ تاتنهام می‌خواهد یک هافبک به خدمت بگیرد. آن‌ها برای جذب کانر گلگر تلاش کردند، اما چلسی به راحتی با جدایی این بازیکن موافقت نمی‌کند.

حالا مدیران تاتنهام بر روی جذب ادرسون، هافبک برزیلی آتالانتا متمرکز شده‌اند و برای خرید او، تمایل دارند با جدایی پیر امیل هویبیرگ، هافبک دانمارکی تیمشان موافقت کنند.

هویبیرگ از اتلتیکو مادرید و یوونتوس پیشنهاد داشت، اما اتلتیکو در این ماه فرمیرن بلژیکی را جذب کرد و بعید است برای خرید هویبیرگ اقدام کند.

1428