آرسنال، پیشتاز در رقابت برای جذب ستاره تیم ملی ژاپن

آرسنال، پیشتاز در رقابت برای جذب ستاره تیم ملی ژاپن

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از این است که آرسنال در رقابت برای جذب بازیکن 26 ساله ژاپنی برایتون از منچستریونایتد پیشی گرفته است.

به گزارش فوتبالی، آرسنال کائو رو میتوما، وینگر ژاپنی برایتون را یکی از اهداف اصلی خود می‌بیند.  وینگر 26 ساله برایتون در این فصل با بازی‌های درخشان خود توجه توپچی‌های لندنی را به خود جلب کرده و احتمالا قرمزها در نقل و انتقالات تابستانی برای جذب او اقدام کنند.

به گزارش فیچاجس، آرسنال در رقابت برای جذب بازیکن ژاپنی از منچسترسیتی و منچستریونایتد جلوتر است. دو باشگاه منچستر نیز به دنبال این هستند تا میتوما در طولانی‌مدت خودش را در لیگ برتر اثبات کند، در حالی که آرسنالی‌ها از حالا برای به خدمت گرفتن او تلاش می‌کند.

آرتتا می‌خواهد ترکیبش عمق بیشتری داشته باشد تا بتواند تنوع تاکتیکی بیشتری به تیمش بدهد و میتوما همان بازیکنی است که می‌تواند این قابلیت را در اختیار سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها قرار دهد. او قدرت دریبل‌زنی بالایی دارد و برای مدافعان حریف بازیکنی غیرقابل پیش‌بینی است. این بازیکن در این فصل سه گل و شش پاس گل در تمام رقابت‌ها به ثبت رسانده است.

منچستریونایتد نیز این بازیکن را زیر نظر دارد. جیدون سانچو و آنتونی خریدهای فوق‌العاده‌ای برای شیاطین سرخ نبودند و آنها نیاز دارند تا در تابستان 2024 یک وینگر جذب کنند و میتوما می‌تواند یک گزینه جذاب برای شیاطین سرخ باشد؛ اما در حال حاضر آرسنال در این رقابت نقل و انتقالاتی از تیم‌های شهر منچستر جلوتر است.

1428