برچسب ۳۷ میلیون پوندی چلسی روی روملو لوکاکو

برچسب ۳۷ میلیون پوندی چلسی روی روملو لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی رقم فروش دائمی روملو لوکاکو را تعیین کرده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر دیلی میل باشگاه چلسی مبلغ درخواستی خود برای فروش روملو لوکاکو را ۳۷ میلیون پوند تعیین کرده است زیرا آنها خواهند بود تا این مهاجم را در تابستان ۲۰۲۴ با ضرر بیش از ۶۰ میلیون پوندی به طور دائم به یکی از تیم های علاقه مند بفروشند. با توجه به به رقم تعیین شده بعید است آاس رم تیم فعلی لوکاکو در پایان فصل حدود ۴۰ میلیون یورو برای لوکاکو بپردازد و به نظر می رسد باشگاه چلسی به دنبال فروش کاپیتان تیم ملی بلژیک به تیم های عربستانی باشد.

روملو لوکاکو که به نظر می رسد خود نیز به حضور در تیم های لیگ عربستان علاقه مند باشد چندی پیش در مصاحبه ای در مورد این لیگ گفته بود: "در دو سال آینده میبینم که لیگ عربستان اگه بهترین لیگ دنیا نباشد به یکی از بهترین ها در جهان تبدیل خواهد شد. باشگاه ها در کشور عربستان تلاش زیادی میکنند تا بازیکنان بزرگ را از لیگ های معتبر اروپایی به کشور عربستان ببرند. سطح لیگ عربستان خیلی سریع در حال پیشرفت است و آنها می توانند به زودی به یکی از  بهترین رقابت ها در جهان تبدیل شوند."

لوکاکو که در اینتر دوران بسیار خوبی را سپری کرده بود با اشتباه خود در ابتدای فصل نقل و انتقالات تابستانی گذشته اعتماد دو باشگاه اینتر و یوونتوس را از دست داد تا مجبور به حضور قرضی در رم شود.

۱۰۰۹