ادامه تلاش بایرن مونیخ برای پس گرفتن صدر جدول از تیم ژابی آلونسو

ادامه تلاش بایرن مونیخ برای پس گرفتن صدر جدول از تیم ژابی آلونسو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته نوزدهم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و آگزبورگ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و به سختی هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی ، در این فصل از رقابت ها عملکرد بایر لورکوزن با هدایت ژابی آلونسو در رقابت های بوندسلیگا فوق العاده بوده است و این عملکرد خوب بایرلورکوزن موجب شده است تا آن ها صدرنشین رقابت های لیگ آلمان باشند و به این ترتیب بایرن مونیخ در رده دوم باشد. باواریایی ها در تلاش هستند تا صدر جدول را از بایرلورکوزن پس بگیرند. اکنون بایرن مونیخ با یک بازی بیشتر از بایرلورکوزن، یک امتیاز کمتر از آن ها دارد.

در این بازی، گل های بایرن مونیخ را پاولوویچ، آلفونسو دیویس و هری کین به ثمر رساندند. دو گل آگزبورگ هم توسط ارمدین دمیروویچ به ثمر رسیدند. دقایق پایانی بازی بسیار حساس بود چرا که ممکن بود بایرن مونیخ گل سوم را هم از آگزبورگ دریافت کند و به این ترتیب بازی سه بر سه مساوی شود و شاگردان توماس توخل دو امتیاز را از دست بدهند اما در نهایت این طور نشد و بایرن مونیخ هر سه امتیاز بازی را به دست آورد.

نویر در این بازی یک ضربه پنالتی را مهار کرد.

تماشای مهار پنالتی توسط نویر

تماشای گل هری کین

1470