عکس؛ وقتی کلوپ و توخل در بوندسلیگا رقیب هم بودند

عکس؛ وقتی کلوپ و توخل در بوندسلیگا رقیب هم بودند

پایگاه خبری فوتبالی - در سال هایی که یورگن کلوپ در بوندسلیگای آلمان سرمربی بروسیا دورتموند بود، توماس توخل هدایت تیم ماینز را بر عهده داشت و به این ترتیب این دو سرمربی در لیگ آلمان رقیب یکدیگر بودند.

به گزارش فوتبالی ، روز گذشته یورگن کلوپ اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل جاری لیورپول را ترک کند و به این ترتیب به دوران حضور خود در جمع لک لک های آنفیلد خاتمه بدهد. صحبت ها درباره مقصد بعدی یورگن کلوپ زیاد است و باید دید که این سرمربی آلمانی چه برنامه ای برای آینده خود دارد.

به نقل از فابریزیو رومانو، توماس توخل درباره خداحافظی یورگن کلوپ با لیورپول گفت:" کلوپ یکی از بهترین مربیان جهان است، او همیشه توانسته روی باشگاه هایی که در آن ها کار می کند، تأثیر بگذارد. این یک خبر بزرگ است. "

توماس توخل در حال حاضر سرمربی بایرن مونیخ است اما آینده او هم چندان مشخص نیست و ممکن است که در انتهای فصل از هدایت باواریایی ها برکنار شود. یکی از گزینه های جانشینی او در بایرن مونیخ یورگن کلوپ است.

توماس توخل بین سال های 2009 تا 2014 سرمربی تیم ماینز بوده است. یورگن کلوپ هم بین سال های 2008 تا 2015 هدایت تیم بروسیا دورتموند را بر عهده داشته است.

1471