سریال بدشانسی‌های بارسلونا، این قسمت: همسترینگ بالده

سریال بدشانسی‌های بارسلونا، این قسمت: همسترینگ بالده

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع چپ بارسلونا ممکن است به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ نیاز به عمل جراحی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، آلخاندرو بالده، مدافع کناری نوجوان بارسلونا در نیمه اول بازی این تیم مقابل اتلتیک بیلبائو در رقابت‌های کوپا دل ری به دلیل مصدومیت درحالیکه اشک میریخت از زمین مسابقه خارج شد. بعد از بررسی‌ها و معاینات تیم پزشکی مشخص شد که بالده از ناحیه همسترینگ آسیب جدی دیده و در صورت انجام عمل جراحی، بقیه فصل را از دست خواهد داد.

بلوگرانا با مصدومیت بالده در پست دفاع چپ دچار مشکل خواهد شد. مارکوس آلونسو در حال حاضر غایب است و کانسلو هم هنوز به طور کامل از کمند مصدومیت رها نشده است و همین باعث شد تا ژاوی هرناندز، مسئولیت سنگین بازی در دفاع چپ ژاوی را به هکتور فورت جوان بسپارد.

ژاوی برای پوشش این فصل به طور مرتب دست به دامان بازیکنانی که از آکادمی مشهور لاماسیای بارسلونا به خدمت گرفته شدند، شده است. یامال و فرمین لوپز از جمله این بازیکنان لاماسیا بودند که توانستند در ترکیب ثابت ژاوی جای خود را پیدا کنند، در حالیکه هکتور فورت و پائو کوبارسی در هفته‌های اخیر وارد صحنه شدند.

در مورد اینکه آیا عمل جراحی بالده به زودی انجام می‌شود یا خیر، خود او تصمیم می‌گیرد و اگر این کار را انجام دهد، فصل برای او همینجا به پایان می‌رسد و باید تا آمادگی برای یورو 2024، هر روز با ساعت و دقیقه و ثانیه بجنگد.

1369