اظهار نظر جالب خاوی گوئرا درباره حضورش در والنسیا

اظهار نظر جالب خاوی گوئرا درباره حضورش در والنسیا

پایگاه خبری فوتبالی - خاوی گوئرا، بازیکن جوان والنسیا قصد دارد سالیان سال برای این تیم اسپانیایی بازی کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نام‌های بزرگی که در لالیگا حضور پیدا کرده، خاوی گوئرا بوده است. این هافبک 20 ساله که از آکادمی والنسیا به تیم بزرگسالان این تیم راه پیدا کرده، در پایان فصل گذشته برای این تیم نقش آفرینی کرد و در این فصل خود را به عنوان بازیکن ثابت تیم روبن باراخا تثبیت کرد.

از زمان که در دیدار مقابل رئال وایادولید در لحظه آخر گگل پیروزی‌بخش والنسیا را به ثمر رساند، گوئرا واقعاً خود را در فوتبال اسپانیا معرفی کرد و عنوان کرده که زندگی‌اش به شدت تغییر کرده است. گوئرا در ماه‌های اخیر در کانون توجه باشگاه‌های بزرگ مختلفی بوده که از جمله این باشگاه‌ها می‌توان به رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس اشاره کرد، اگرچه گوئرا در این مرحله از دوران حرفه‌ای‌اش قصد ندارد که والنسیا را ترک کند.

خاوی گوئرا در مصاحبه‌ای گفته: "دوست دارم تا جایی که می توانم اینجا ادامه دهم، به این دلیل که والنسیا به من همه چیز بخشید و به من اجازه داد تا به آرزویی که از کودکی داشتم برسم و الان بسیار خوشحالم. اینجا در والنسیا که زادگاه من است با خانواده ام و همه اطرافیانم، واقعا بهترین شرایط را دارم."

گوئرا یکی از چند جوان شگفت‌انگیزی است که در حال حاضر در ترکیب اصلی تیم والنسیا حضور دارد. اوضاع برای خفاش‌ها در این مورد بر وفق مراد نظر می رسد، به خصوص که عملکرد آنها در این فصل نسبت به دو سال گذشته به شدت بهبود پیدا کرده است.

1369