کابوس تکراری بارسلونا در سن مامس: سه حذف از کوپا در پنج سال!

کابوس تکراری بارسلونا در سن مامس: سه حذف از کوپا در پنج سال!

پایگاه خبری فوتبالی - حذف توسط بیلبائو در کوپا دل ری به اتفاقی رایج و مرسوم برای بارسلونا تبدیل شده است!

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با حذف توسط بیلبائو شانس حضور در نیمه نهایی کوپا دل ری را از دست داد و با جام وداع کرد. بارسلونا که در دوران طلایی مسی به سادگی کوپا را می برد، در سالهای اخیر در این تورنمنت دچار مشکل شده است. 

بارسلونا به شکل عجیبی در پنج سال اخیر سه بار توسط بیلبائو در ورزشگاه  سن مامس حذف شده است. این روند در فصل 20-2019 آغاز شد که بارسایی ها با نتیجه یک  بر صفر در یک چهارم نهایی مغلوب شدند. کاتالان ها در فصل 22-2021 نیز در یک هشتم نهایی با نتیجه سه بر دو در همین ورزشگاه باختند و امسال نیز با نتیجه چهار بر دو در یک چهارم نهایی مغلوب شدند. البته بارسلونا در سال 2021 با هدایت رونالد کومان در فینال کوپا مقابل بیلبائو با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد که آن جام، آخرین جام مسی در بارسلونا بود.  بارسلونا البته در نیمه نهایی کوپای سال گذشته نیز توسط رئال مادرید حذف شد تا فقط در یکی از پنج سال اخیر در این تورنمنت به قهرمانی رسیده باشد.

بارسلونا در هجده سال اخیر چهار بار به نیمه نهایی کوپا رسیده است اما امسال از حضور در این مرحله باز ماند. بارسلونا بدین ترتیب فقط در صورتی می تواند در سوپرجام اسپانیای سال آینده در عربستان حضور پیدا کند که در لالیگا اول یا دوم شوند اما در حال حاضر هفت امتیاز تا رتبه دوم و رئال مادرید فاصله دارند!

4125