عکس؛ برادرانی که به کابوس بارسلونا تبدیل شدند

عکس؛ برادرانی که به کابوس بارسلونا تبدیل شدند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با شکست چهار بر دو مقابل بیلبائو از یک چهارم نهایی کوپا دل ری کنار رفت که تیر خلاص توسط دو برادر به ثبت رسید!

به گزارش فوتبالی، نیکو و اینیاکی ویلیامز دو برادر که در سالهای اخیر در خط حمله بیلبائو خوش درخشیده اند، در وقت اضافه بازی در سن مامس مقابل بارسلونا گل زدند. در ابتدا اینیاکی در آخرین دقیقه نیمه اول وقت اضافه گل زد و بعد از آن نوبت نیکو بود که در آخرین ثانیه های بازی کار را تمام کند تا آخرین امیدهای ژاوی برای کشاندن کار به ضربات پنالتی نیز از بین برود.

اینیاکی ویلیامز پس از حذف غنا از جام ملت های آفریقا با بالاترین سرعت ممکن خودش را به بازی چهارشنبه شب رساند تا به بیلبائو برای صعود به نیمه نهایی کوپا دل ری کمک کند. در حقیقت این بازیکن با وجود خستگی بدنی نمی خواست این بازی حساس را از دست بدهد و به بیلبائو کمک کرد تا پیروزی شیرینی را در مقابل کاتالان ها کسب کند.

در حال حاضر سوسیه داد، بیلبائو و مایورکا سه تیمی هستند که حضورشان در نیمه نهایی کوپا دل ری را قطعی کرده اند و منتظر نتایج بازی سویا و اتلتیکو تا حریف دیگرشان مشخص شود. بازیهای مرحله بعدی کوپا نیز جمعه با قرعه کشی مشخص می شود و بازیها به صورت رفت و برگشتی خواهد بود.

4125