توصیه جالب سرمربی ایتالیایی به رئال مادرید: این بازیکن از امباپه بهتر است

توصیه جالب سرمربی ایتالیایی به رئال مادرید: این بازیکن از امباپه بهتر است

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو کاپلو سرمربی مشهور ایتالیایی معتقد است که رئال مادرید بیشتر از کیلیان امباپه به ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی، در آخرین هفته پنجره نقل و انتقالات زمستانی، همچنان اخبار و شایعات زیادی درباره آینده کیلیان امباپه و احتمال رفتن او به رئال مادرید می شنویم، اما این ملی پوش فرانسوی هنوز تصمیمی راجع به آینده اش نگرفته است. اخیراً گزارش شده که رئال مادرید ممکن است در صورت شکست خوردن در جذب امباپه، به سراغ هم تیمی سابق جود بلینگام در بروسیا دورتموند، یعنی ارلینگ هالند برود. کاپلو معتقد است که امباپه بازیکن بهتری است، اما رئال مادرید بیشتر به هالند نیاز دارد.

به نقل از سایت گل، کاپلو به مارکا گفت: "امباپه یک مهاجم مرکزی نیست و دوست دارد بیشتر در پست وینگر بازی کند. مادرید همین الان هم وینیسیوس را دارد، اما امباپه، امباپه است. اگر مادرید می خواهد بازیکن جدیدی بخرد، باید از خودش سوال کند که آیا آن ها مهاجم نوک قابل اعتماد دارند یا خیر. آن ها در حال حاضر چنین مهاجمی ندارند. از نظر کیفیت فوتبالی، امباپه سطح بالاتری از هالند دارد، اما رئال مادرید به یک مهاجم نوک گلزن نیاز دارد نه وینگر."

بعد از خروج کریم بنزما در تابستان، رئال مادرید تنها خوسلو را به عنوان مهاجم نوک در اختیار دارد. 

4416