مهاجم یوونتوس دوشنبه برای امضای قرارداد به مادرید سفر می‌کند

مهاجم یوونتوس دوشنبه برای امضای قرارداد به مادرید سفر می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات مختلف در ایتالیا حاکی از آن است که مویزه کین مهاجم یوونتوس روز دوشنبه به مادرید سفر می کند و تست پزشکی باشگاه اتلتیکو مادرید را پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش ایتالیایی قرار است که به صورت قرضی تا پایان فصل به تیم لالیگایی ملحق شود. جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار سرشناس گزارش داده است که کین روز دوشنبه به مادرید سفر خواهد کرد. 

عملکرد خوب کنان ییلدیز پدیده 18 ساله ترکیه ای باعث شد تا مدیران یوونتوس درها را به روی جدایی کین باز کنند. مویزه به علت مصدومیت از میادین دور بوده است و در دوازده حضورش در یوونتوس در این فصل هیچ گلی به ثمر نرسانده است.

کین قرار است که جانشین آنخل کورئا در اتلتیکو مادرید شود. بازیکن آرژانتینی نیز قصد دارد که پایتخت اسپانیا را به سوی باشگاه الاتحاد عربستان ترک کند.  کین در 115 بازی در یوونتوس 22 گل به ثمر راسنده است و تا سال 2025 با تیم ایتالیایی قرارداد دارد. 

حالا مویزه کین امیدوار است که در اتلتیکو مادرید دقایق کافی نصیبش شود تا بتواند اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا را برای حضور خودش در لیست یورو  راضی کند. در حال حاضر موراتا - گریزمان زوج خط حمله اتلتیکو هستند و کین باید سعی کند که از دقایقش به نحو احسن بهره ببرد.

4125