عکس؛ آخرین باری که ژاوی به عنوان بازیکن کوپا دل ری را فتح کرد

عکس؛ آخرین باری که ژاوی به عنوان بازیکن کوپا دل ری را فتح کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز که در حال حاضر سرمربی بارسلونا است، روزگاری بازیکن بارسلونا بود و از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بارسا یاد می شد.

به گزارش فوتبالی ، امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:59 به وقت ایران، در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه خانگی اتلتیک بیلبائو یعنی سن مامس به مصاف هم می روند و باید دید که چه اتفاقاتی در این بازی رقم خواهد خورد. بارسلونا با توجه به این که شانس زیادی برای قهرمانی در لالیگا ندارد، در حال حاضر تمرکز خود را روی رقابت های کوپا دل ری گذاشته است و ژاوی هرناندز می خواهد تیمش را به قهرمانی در این رقابت ها برساند.

ژاوی در فصل 2014/15 که آخرین فصل حضور او در بارسلونا به عنوان بازیکن بود، توانست فاتح رقابت های کوپا دل ری شود. بارسلونا در فینال رقابت های جام حذفی اسپانیا در فصل 2014/15 که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شد، موفق شد با نتیجه سه بر یک اتلتیک بیلبائو را شکست بدهد و قهرمان آن بازی ها شود.

این جام یکی از آخرین جام های ژاوی به عنوان بازیکن بارسلونا بود. ژاوی در فصل آخر حضورش در بارسلونا فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نیز شد.

1471