عباس‌زاده و باز هم چالش کار با یک اسپانیایی دیگر!

عباس‌زاده و باز هم چالش کار با یک اسپانیایی دیگر!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد عباس‌زاده باز هم با تغییر تیم باید با یک سرمربی اسپانیایی کار کند.

به گزارش فوتبالی، محمد عباس‌زاده مهاجمی است که پس از سپری کردن سه فصل درخشان در تراکتور، با نظر پاکو خمز از این تیم جدا شده و ابتدای فصل به فولاد پیوست. بازیکنی که با وجود به ثمر رساندن ۱۰ گل برای تراکتور در فصل گذشته آن هم در دقایق کوتاهی که بازی می‌کرد، باز هم نتوانست نظر مثبت سرمربی اسپانیایی این تیم را جلب کند و خمز در نشست خبری خود پیش از بازی با فولاد در این فصل هم صراحتاً مدعی شد که او و همکارانش به این نتیجه رسیده‌اند که دوران مهاجم قائمشهری در تراکتور به پایان رسیده است.

اما نقل مکان عباس‌زاده به اهواز در شرایطی صورت گرفت که این مهاجم با نظر علیرضا منصوریان که سابقه کار با وی را در تراکتور داشت، صورت پذیرفت ولی کنار رفتن منصوریان باعث شد تا عباس‌زاده دوباره با یک سرمربی اسپانیایی دیگر یعنی ایگناسیو مارتینز کار کند. مهاجم باتجربه فولاد با سبک مارتینز هم چندان سازگار نبود و این موضوع در کنار حواشی به وجود آمده برای وی در فولاد باعث شد تا عباس‌زاده خیلی زود راهش از تیم اهوازی جدا شده و پس از نیم فصل حضور در این تیم قراردادش را فسخ کند.

مقصد عباس‌زاده این‌بار قابل حدس بود و مهاجم قائمشهری تصمیم به بازگشت به تیم شهر خود یعنی نساجی گرفت؛ جایی که از محبوبیت بسیار بالایی هم برخوردار است و شاید این بهترین تصمیم در مقطع کنونی برای این مهاجم گلزن بود. اما نکته جالب اینکه عباس‌زاده باز هم باید با یک سرمربی اسپانیایی کار کند!

لوکاس آلکاراز سومین سرمربی اسپانیایی است که عباس‌زاده با وی کار خواهد کرد و باید دید آیا این مهاجم خواهد توانست برخلاف دو سرمربی سابق خود یعنی خمز و مارتینز، نظر مثبت آلکاراز را جذب کند یا نه؟ نکته دیگر اینکه خرید جدید نساجی تجربه کار با سه سرمربی اسپانیایی تاریخ لیگ برتر را داراست و فقط با انرخوس، سرمربی چند بازی پایانی فصل گذشته نساجی کار نکرده است!

1997