احتمال بازگشت مصدومان بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو

احتمال بازگشت مصدومان بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی- پیش‌بینی می‌شود ژائو کانسلو و آندریاس کریستنسن، دو بازیکن مصدوم بارسلونا، برای دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، قادر به همراهی آبی و اناری‌ها باشند.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت پی‌درپی بازیکنان، یکی از اصلی‌ترین مشکلات بارسلونای ژاوی در این فصل بود. آن‌ها بارها با این مسئله روبه‌رو شدند. در مقطع فعلی هم، آن‌ها از داشتن پنج بازیکن ترکیب اصلی خود محروم هستند؛ اما خبرهای حاکی از این است که دو بازیکن مصدوم بارسلونا مراحل پایانی مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارند و به زودی می‌توانند به میادین برگردند.

به گزارش نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، کریستنسن به بازگشت مقابل بیلبائو نزدیک است مگر اینکه در آخرین لحظات اتفاق خاصی رقم بخورد. این رسانه در مورد شرایط ژائو کانسلو خبر داد کانسلو تلاش می‌کند و می‌خواهد مقابل اتلتیک بیلبائو حاضر باشد، اما باشگاه هیچ ریسکی نمی‌کند و قرار است امروز از او آزمایشاتی گرفته شود و سپس تصمیم‌گیری نهایی انجام شود.

همچنین نشریه اسپورت اسپانیا مدعی شد خوش‌بینی به حضور کانسلو و کریستنسن برای بازی بیلبائو وجود دارد و امروز تصمیم نهایی در مورد آن‌ها گرفته می‌شود.

این می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای ژاوی هرناندز باشد؛ چرا که دو مهره اصلی خط دفاعی تیمش به ترکیب برمی‌گردند و دست او برای این مسابقه حساس بازتر می‌شود.

وضعیت مارک آندره ترشتگن و رافینیا همچنان مبهم است، اما گفته می‌شود این دو بازیکن برای دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی آماده خواهند بود.

1428