داگلاس کاستا به لیگ برزیل بازگشت

داگلاس کاستا به لیگ برزیل بازگشت

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق یوونتوس و بایرن مونیخ به فوتبال برزیل بازگشت.

به گزارش فوتبالی، داگلاس کاستا وینگر سابق بایرن مونیخ و یوونتوس به فلومیننزه برزیل پیوست. در حالی که پیش از این شایعاتی مبنی بر اینکه داگلاس کاستا در عربستان سعودی تمرین می کند در حالی که مذاکرات با ۳ باشگاه عربستانی بر سر انتقال آزاد احتمالی ادامه دارد، در نهایت این اتفاق رخ نداد. داگلاس کاستا همچنان رویا بازگشت به تورین را داشت و منتظر چراغ سبز باشگاه سابق خود یوونتوس بود زیرا دوست داشت به عنوان بازیکن آزاد به آنجا بازگردد اما در این مرحله هیچ پاسخ مثبتی وجود نداشت.

کاستا پیش از این درباره آرزوی بازگشت به تورین گفته بود: "اکنون رویای من بازگشت به یوونتوس است. می‌خواهم دوباره بازیکن یوونتوس شوم و این احساس را دارم که هواداران بیانکونری هم دوباره من را دوست خواهند داشت. البته مدیر برنامه من با تمام باشگاه‌هایی که پیشنهادی ارائه کرده اند از جمله یوونتوس در تماس بوده است. ما قرار است به عربستان هم سفر خواهیم کنیم. عربستان یک لیگ در حال پیشرفت دارد که بازی در آن جالب خواهد بود."

داگلاس کاستا در حالی به فلومیننزه برزیل پیوست که با پیش از این با سامسون اسپور ترکیه توافق کرده و تست پزشکی را هم پشت سر گذاشته بود اما به یکباره توافق خود را با این تیم بر هم زد.

۱۰۰۹