منچستریونایتد، جدیدترین مشتری هافبک مورد علاقه ژاوی و آرتتا

منچستریونایتد، جدیدترین مشتری هافبک مورد علاقه ژاوی و آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد قصد دارد با خریدی 53 میلیونی از رئال سوسیداد، جانشین کاسمیرو را به خدمت بگیرد و به هافبک برزیلی اجازه دهد جدا شود.

به گزارش فوتبالی، بعد از این‌که سر جیم رتکلیف سهام باشگاه منچستریونایتد را خریداری کرد و امور نقل و انتقالاتی را بر عهده گرفت؛ هواداران سرخ‌پوشان منچستر امیدوار هستند که تیم مدیریتی جدید تصمیمات بهتری نسبت به تیم قبلی بگیرد. او قصد دارد در تابستان 2024 خرج هنگفتی کند و بازیکنان سرشناس زیادی را به اولدترافورد ببرد.

شیاطین سرخ در این فصل شرایط چندان خوبی ندارند و در رتبه‌ی هفتم جدول قرار دارند؛ از همین رو، اریک تن‌‌ هاخ از تقویت تیمش استقبال می‌کند.

یکی از نام‌هایی که اخیرا نزدیک باشگاه منچستریونایتد شنیده می‌شود، مارتین زوبیمندی، هافبک تدافعی اسپانیایی است. ظاهرا ستاره رئال سوسیداد بند آزادسازی 53 میلیون پوندی در قراردادش دارد که شیاطین سرخ مایل به فعال کردن آن هستند.

با این حال، به دلیل دستمزد بازیکن و وضعیت فیرپلی مالی من‌یونایتد، احتمال انتقال در تابستان بسیار بیشتر است.

با توجه به این‌که کاسمیرو درخشش فصل قبل را در ترکیب منچستریونایتد ندارد، به نظر می‌رسد به زودی یک بازیکن جایگزین برای او خریداری شود تا هافبک برزیلی بتواند از جمع قرمزها جدا شود. به گزارش دیلی استار، کاسمیرو در این فصل تنها 12 بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده است.

مدیران منچستریونایتد تمایل دارند تا کاسمیرو را با قیمتی مناسب به فروش برسانند تا بتوانند برای خرید زوبیمندی سرمایه‌گذاری کنند. النصر یکی از باشگاه‌هایی است که به عنوان مقصد احتمالی کاسمیرو به شمار می‌رود.

زوبیمندی 24 ساله از زمان ورود به تیم اصلی در سال 2020 به یک بازیکن کلیدی برای سوسیداد تبدیل شده است و در این فصل او به جز یک بازی لالیگا در همه بازی‌ها به میدان رفته است.

سبک بازی او شباهت زیادی به سرخیو بوسکتس و رودری دارد. او به خوبی می‌تواند توپ را از فضاهای کم بیرون بیاورد و پرس سنگین حریف را دور بزند؛ از همین رو، به نظر می‌رسد خرید هوشمندانه‌ای برای اریک تن هاخ باشد.

بارسلونا، بایرن مونیخ و آرسنال دیگر مشتریان مارتین زوبیمندی است و باید دید آیا رئال سوسیداد در تابستان 2024 اجازه جدایی به این بازیکن می‌دهد یا خیر؟

1428