تلاش منچستریونایتد برای فروش دو مازاد 180 میلیونی به عربستانی‌ها

تلاش منچستریونایتد برای فروش دو مازاد 180 میلیونی به عربستانی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – سایت نشریه استاندارد گزارش داده است که منچستریونایتد خودش را برای فروش دو تا از بازیکنانش به باشگاه های عربستانی آماده می کند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد برای خرید آنتونی ماتئوس و جیدون سانچو در سالهای اخیر به ترتیب 95 و 85 میلیون یورو هزینه کرده است. شیاطین سرخ امیدوارند که با فروش این دو بازیکن به باشگاه های عربستانی بتوانند بخشی از هزینه خرید 180 میلیونی برای این دو بازیکن مازاد را جبران کنند.

در حقیقت یونایتد از طریق واسطه ها هر دو بازیکن را به باشگاه های عربستانی پیشنهاد داده است و مبلغ درخواستی برای هر کدام از آنها نیز 50 میلیون پوند است یعنی مجموعا 116 میلیون یورو. 

سانچو تا پایان فصل قرضی به دورتموند رفته است و در تابستان باید به اولدترافورد برگردد در حالی که مارسیال که دچار مشکلاتی در زندگی شخصی خود شده، همچنان در لیست مازاد یونایتد قرار دارد. به نظر می رسد که مدیران یونایتد اشتباه در زمینه سرمایه گذاری برای خرید این دو مهاجم را پذیرفته اند و حالا امیدوار هستند که با فروش انها به باشگاه های عربستانی، ضرر مالی خود را به حداقل برسانند. سانچو البته در نیمه دوم فصل فرصت دارد تا در دورتموند بدرخشد و مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب کند.

4125