توپچی‌ها به دنبال تقویت خط هافبک با خرید ستاره هلندی لایپزیش

توپچی‌ها به دنبال تقویت خط هافبک با خرید ستاره هلندی لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال قصد دارد برای به خدمت گرفتن ژاوی سیمونز، تا 43 میلیون یورو هزینه کند.

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس هستند. شاگردان میکل آرتتا، در این هفته با 5 گل کریستال پالاس را در هم کوبید تا خط و نشانی جدی برای سایر مدعیان بکشد.

آرسنال در این مسابقه امیدوارکننده ظاهر شد؛ اما این باعث نمی‌شود تا انگیزه‌های آن‌ها برای تقویت ترکیب خود در نقل و انتقالات زمستانی کاهش یابد.

اگر سرخ و سفیدپوشان شمال لندن تا پایان ماه ژانویه به خوبی خود را تقویت کنند؛ می‌توانند بعد از 20 سال باری دیگر بر قله فوتبال انگلیس بایستند و قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرند.

یکی از اهداف آرتتا، تقویت کمربند خط میانی است. آن‌ها در تابستان با خرید دکلان رایس و کای هاورتز، تغییر و تحولی اساسی در خط هافبک به وجود آوردند؛ اما انگار پروژه بازسازی خط هافبک به پایان نرسیده است. آرسنال از سال 2022 به داگلاس لوییز علاقه‌مند است، اما این انتقال به‌خاطر مبلغی که استون ویلا درخواست می‌کند، هنوز به وقع نپیوسته و باید دید در تابستان بالاخره هافبک برزیلی راهی ورزشگاه امارات می‌شود یا خیر؟

مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد یکی دیگر از مواردی است که مورد توجه آرسنال قرار دارد، در حالی که شایعات مبنی بر انتقال 60 میلیون پوندی توپچی‌ها برای جذب آمادو اونانا هم ادامه دارد.

با این حال، هفته گذشته، نام جدیدی بر سر زبان‌ها افتاد، یعنی ژاوی سیمونز، ستاره هلندی این فصل آربی لایپزیش. البته باید خطرنشان کرد که سیمونز به صورت قرضی در لایپزیش حضور دارد و آرسنال برای جذب این بازیکن باید با پاری‌سن ژرمن مذاکره کند.

به گفته نشریه آلمانی بیلد، آرسنال حاضر است برای خرید این بازیکن دست به جیب شود. اینتر میلان و بارسلونا، از رقبای آرسنال برای جذب ژاوی سیمونز هستند، اما واضح است که این دو باشگاه توان رقابت با آرسنال را ندارند.

گفته می‌شود این هافبک تهاجمی 20 ساله چیزی حدود 43 میلیون یورو هزینه داشته باشد برای باشگاه‌هایی که خواهان به خدمت گرفتنش هستند.

1428