آتش بازی آرسنال مقابل کریستال پالاس

آتش بازی آرسنال مقابل کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۱ رقابت های لیگ برتر انگلیس با برتری پرگل خانگی آرسنال مقابل کریستال پالاس پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم آرسنال در هفته ۲۱ در ورزشگاه خانگی خود یعنی امارات شهر لندن به مصاف تیم کریستال پالاس رفت و توانست یک برد خانگی ۵-۰ را کسب کند. در نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۱۱ روی پاس دکلان رایس و ضربه گابریل مدافع برزیلی آرسنال به گل اول خود رسید. در دقیقه ۳۷ دین هندرسون گلر ملی پوش کریستال پالاس به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا بازی ۲-۰ به سود شاگردان آرتتا شود و نتیجه پایانی نیمه اول با همین دو گل به سود آرسنال  به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم کریستال پالاس برای جبران گل های خورده تلاش کرد اما شاگردان میکل آرتتا باز هم بازی را در اختیار گرفتند و به گل رسیدند و در دقیقه ۵۹ بازی روی گابریل ژسوس این تروسارد بود که گل سوم آرسنال را به ثمر رساند تا آرتتا از کسب پیروزی تا مطمئن تر شود. اما این پایان کار نبود زیرا در وقت های اضافه نیمه دوم و ظرف کمتر از یک دقیقه در دقایق ۹۴ و ۹۵ گابریل مارتینلی دوبار دروازه تیم مهمان را گشود تا بازی ۵-۰ به سود توپچی ها شود و در نهایت این دیدار با نتیجه ۵-۰ به سود تیم آرسنال به پایان رسید.

با این برد آرسنال پس از چند هفته ناکامی و با کسب ۴۳ امتیاز پایین تر از لیورپول و منچسترسیتی در رده سوم جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماند و کریستال پالاس هم با ۲۱ امتیاز در رده ۱۴ جدول رده بندی جای گرفت.

۱۰۰۹