عکس دسته جمعی بازیکنان بارسلونا با کودک سرطانی در رختکن

عکس دسته جمعی بازیکنان بارسلونا با کودک سرطانی در رختکن

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا به مصاف تیم یونیونیستاس سالامانکا رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، بارسا در این بازی در ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتاد اما در ادامه توانست سه گل به ثمر برساند و به بازی برگردد. یکی از کار های زیبای بازیکنان بارسلونا این بود که پس از این بازی با کودک سرطانی که برای دیدن این بازی آمده بود، عکس یادگاری گرفتند.

ماریا این کودک سرطانی است که برای دیدن بازی یونیونیستاس سالامانکا مقابل بارسلونا به ورزشگاه رفته بود. فران تورس مهاجم اسپانیایی بارسلونا پیراهن خود را به عنوان یادگاری به او داد و بازیکنان بارسا با او عکس دسته جمعی یادگاری گرفتند.

صفحه رسمی باشگاه بارسلونا با انتشار این تصویر نوشت که لبخند زدن و خوشحالی این کودک سرطانی به اندازه پیروزی در بازی لذت بخش و مهم بوده است.

بارسلونا باشگاهی است که لقب فراتر از یک باشگاه را یدک می کشد و انجام چنین کار هایی نشان می دهد که این قضیه برای بارسا فقط یک شعار نیست و آن ها در عمل هم کار هایی فراتر از فوتبال بازی کردن انجام می دهند.

1471