واکنش اسطوره آلمانی به برنده شدن مسی در مراسم بهترین های فیفا

واکنش اسطوره آلمانی به برنده شدن مسی در مراسم بهترین های فیفا

پایگاه خبری فوتبالی - انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا اصلا به مذاق لوتار ماتئوس، اسطوره آلمانی خوش نیامده و او معتقد است که ستاره آرژانتینی اصلاً شایسته کسب این عنوان نبود.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان، لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ می شناسند و این فوق ستاره شب گذشته توانست جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را تصاحب کند و آن را به خاطر قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 دریافت کرد. اگرچه خیلی از مردم معتقد بودند که این جایزه، حق مسلم ارلینگ هالند است، چون این ستاره نروژی موفق به کسب 3 گانه با منچسترسیتی شد و توانست 52 گل به ثمر برساند. 

به نقل از سایت گل، لوتار ماتئوس در مصاحبه ای با اسکای آلمان گفت: "مسی نمی توانست این بار برنده جایزه شود. فکر می کنم او بهترین بازیکن 20 سال اخیر باشد، اما اخیراً در پاریس و میامی بوده و نتوانسته به جام بزرگی دست پیدا کند. اگر شما به افتخارات بزرگ نگاه کنید، نمی توانید چشمتان را به روی موفقیت های سیتی و هالند ببندید. این جایزه حق هالند بود. چون او بهترین و مهم ترین بازیکن منچسترسیتی بود و آن ها توانست به عناوین بزرگی دست پیدا کنند."

4416