اسپانیایی پر مشتری گل‌گهر، ور دل مارینوس در سیرجان!

اسپانیایی پر مشتری گل‌گهر، ور دل مارینوس در سیرجان!

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره اسپانیایی گل‌گهر باوجود پیشنهاداتی که داشت در تمرین تیمش حاضر شده است.

به گزارش فوتبالی، روبرتو تورس کاپیتان سابق اوساسونا، خیلی زود کیفیت خود را در فوتبال ایران نشان داد و توانست نظرات را به سمت خود جلب کند و در حالی که نکونام به دنبال جذب هم‌تیمی سابق خود برای استقلال هم بود؛ گل‌گهر با پرداخت رقم بهتری ستاره اسپانیایی را قانع به حضور در جمع شاگردان اوزونیدیس کرد.

عملکرد روبرتو در گل‌گهر باوجود دیر اضافه شدن و از دست دادن چند هفته ابتدایی باز هم درخشان بود و این بازیکن توانسته در ۸ بازی برای سیرجانی‌ها آمار ۳ گل زده و ۴ پاس گل ارسال شده را ثبت کند تا مشخص شود اسپانیایی ۳۴ ساله همچنان روی فرم بسیار خوبی قرار دارد.

در همین راستا تورس دوباره در پنجره زمستانی مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله استقلال قرار گرفت که این پیشنهادات با واکنش تند گل‌گهر مواجه شد و حیدر افسری سرپرست سرمه‌ای‌پوشان مدعی شد ستاره آن‌ها فروشی نیست و هر تیمی با تورس شخصاً مذاکره کند، گل‌گهر از آن تیم شکایت خواهد کرد.

در نهایت هم گویا ستاره اسپانیایی نیم فصل دوم را هم در جمع سیرجانی‌ها ماندگار شده و در تمرینات گل‌گهر که در شهر سیرجان آغاز شده حضور دارد تا به نوعی بحث انتقال وی در پنجره زمستانی پایان یافته تلقی شود.

1997