غیبت عجیب مسی و نزدیکانش در مراسم فیفا؛ هیچ کس جایزه را برنداشت!

غیبت عجیب مسی و نزدیکانش در مراسم فیفا؛ هیچ کس جایزه را برنداشت!

پایگاه خبری فوتبالی - جایزه بهترین بازیکن مرد سال 2023 فیفا در حالی اهدا شد که هیچ کس در سالن نبود که جایزه را بگیرد تا  تصویر بسیار عجیبی رقم بخورد!

به گزارش فوتبالی، در حالی که مسی به عنوان برنده جایزه بهترین بازیکن سال 2023 فیفا بالاتر از هالند و امباپه انتخاب شد، حتی خود بازیکن آرژآنتینی هم در مراسم حضور نداشت این جایزه را بگیرد. در واقع نه تنها مسی بلکه هیچ نماینده ای از او در مراسم نبود!

مسی به تازگی به تمرینات پیش فصل اینتر میامی ملحق شده و طبیعتا مشکلی از نظر زمان بندی برای حضور در مراسم نداشت چرا که می توانست یک روز از باشگاهش مرخصی بگیرد و جایزه را دریافت کند یا حتی اگر خودش نمی توانست جایزه را دریافت کند، می توانست اقوامش یا نماینده ای را از باشگاه اینتر میامی به مراسم بفرستد اما ترجیح داد که این کار را نکند!

در ساعات اینده مشخص خواهد شد که چرا مسی در این مراسم حضور پیدا نکرده و آیا از نظر او هم اهدای جایزه ناعادلانه بوده است یا نه! در حقیقت این جایزه مربوط به اتفاقات سال 2023 و بعد از جام جهانی است. مسی به طور کلی سال خوبی نداشت چرا که در پی اس جی با وجود قهرمانی لیگ فرانسه، به خاطر ناکامی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا مورد انتقاد قرار گرفت. دوران مسی در اینتر میامی نیز کمتر از سه ماه طول کشید و با وجود قهرمانی در لیگزکاپ، در لیگ آمریکا ناکام بود و نتوانست با تیمش به پلی َآف راه پیدا کند!

برخی تصور می کنند که دلیل غیبت مسی این بوده که حتی خودش هم اعتقاد دارد که لایق این جایزه نبوده و ترجیح داده که در مراسم حضور پیدا نکند هر چند که خود این بازیکن آرژانتینی در ساعات اینده می تواند بیشتر در این باره توضیح بدهد. بعد از آن که هیچ کس حاضر نشد روی سن بیاید و جایزه را ببرد، تیری آنری به عنوان مجری مراسم گفت که حاضر است که فداکاری کند و این جایزه را خودش بردارد!

4125