میلان مورینیو را به درب های خروج رم‌ نزدیک کرد

میلان مورینیو را به درب های خروج رم‌ نزدیک کرد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۰ رقابت های سری آ ایتالیا با برتری خانگی میلان مقابل رم پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم میلان در هفته ۲۰ در ورزشگاه خانگی خود یعنی سن سیرو شهر میلان به مصاف تیم رم رفت و توانست یک برد خانگی مهم را کسب کند. در نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۱۱ روی پاس تیجانی ریندرز هافبک هلندی میلان و ضربه یاسین عدلی هافبک فرانسوی جوان میلان به گل اول خود رسید علی رغم تلاش شاگردان مورینیو برای جبران این گل نتیجه پایانی نیمه اول با همین یک گل به سود میلان  به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم رم برای جبران گل تلاش کرد و شاگردان ژوزه مورینیو حملاتی را روی دروازه میلان ترتیب دادند. اما باز میلان بود که به گل رسید و در دقیقه ۵۶ بازی روی پاس سیمون کیائر گل دوم میلان توسط اولیویه ژیرو به ثمر رسید تا پیولی از کسب پیروزی تا حدی مطمئن تر شود. در دقیقه ۶۹ خطای پنالتی بازیکنان میلان باعث شد لئاندرو پاردس یک گل را برای رم به ثمر رساند تا شاگردان مورینیو برای بازگشت به بازی امیدوار شوند اما تیم میلان در دقیقه ۸۴ توسط تئو هرناندز به گل سوم رسیدند تا برد میلان قطعی شود.  در نهایت این دیدار با نتیجه ۳-۱ به سود تیم میلان به پایان رسید.

با این برد میلان با کسب ۴۲ امتیاز پایین تر از اینتر و یوونتوس در رده سوم جدول رقابت های سری آ باقی ماند و رم هم با ۲۹ امتیاز در رده ۹ جدول رده بندی سری آ جای گرفت.

۱۰۰۹