عکس؛ لحظه‌ای که رئال مادرید جام قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا را بالای سر برد

عکس؛ لحظه‌ای که رئال مادرید جام قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا را بالای سر برد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در دیدار فینال سوپرجام اسپانیا با نتیجه چهار بر یک بارسلونا را شکست بدهد و به این ترتیب قهرمان رقابت های سوپرکاپ اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی ، مادریدی ها به راحتی از پس بارسلونا بر آمدند و توانستند تیم ژاوی هرناندز را در فینال تحقیر کنند. در سال گذشته این بارسلونا بود که قهرمان سوپرجام شده بود اما امسال رئال مادرید توانست مقتدرانه بارسا را شکست بدهد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

ناچو فرناندز به عنوان کاپیتان رئال مادرید جام را بالای سر برد و سپس بازیکنان آن را در دست گرفتند. تصویر جالبی که از این لحظه به ثبت رسید، مربوط به بوسه لوکا مودریچ به جام قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا بود. لوکا مودریچ در سن 38 سالگی همچنان به همراه رئال مادرید موفق به فتح جام ها می شود و باید دید که این بازیکن کهنه کار اهل کشور کرواسی تا چه زمانی می تواند به همین شکل ادامه بدهد.

در هر صورت رئال مادرید برای سیزدهمین بار در تاریخ خود موفق شد قهرمان رقابت های سوپرجام اسپانیا شود و این جام را به تالار افتخارات خود اضافه کند. کارلتو اکنون پس از تمدید قرارداد خود تا سال 2026، اولین جامش را به دست آورد.

1470