یوونتوس ییلدیز را به لیورپول نمی فروشد

یوونتوس ییلدیز را به لیورپول نمی فروشد

پایگاه خبری فوتبالی- پدیده ترکیه ای یوونتوس مدنظر لیورپول قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، لیورپول پیشنهادی برای جذب کنان ییلدیز، بازیکن شگفت انگیز یوونتوس ارائه کرده است. طبق گزارش ها، تیم ایتالیایی پیشنهاد قرمز ها را رد کرده زیرا آنها احساس می کردند این پیشنهاد مطابق با استانداردهای یوونتوس نیست. یوونتوس در حال حاضر  راضی به فروش کنان ییلدیز به لیورپول نیست مگر اینکه یک پیشنهاد دیوانه کننده از راه برسد. آرسنال هم دیگر تیمی است که به کنان ییلدیز علاقه دارد و یوونتوس قیمت او را بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون یورو ارزیابی می کند.

چندی پیش و به گزارش سایت رسمی باشگاه یوونتوس، قرارداد کنان ییلدیز ۱۸ ساله که به تازگی به تیم اول بیانکونری منتقل شده، تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد. یوونتوس ییلدیز را جز بازیکنان مهم پروژه آینده خود می داند ییلدیز که در ابتدای حضور خود یک بازیکن نیمکت نشین بود و در ترکیب ثابت یوونتوس جایی نداشت حالا در ۵ بازی اخیر یوونتوس ۳ تا گل زده و به بازیکن مورد اعتماد آلگری تبدیل شده است.

پرسیس روس مدیر برنامه های کنان ییلدیز چندی پیش اعلام کرد که این بازیکن میخواهد برای مدت طولانی در یوونتوس بماند و شایعات رفتن به لیگ برتر انگلیس کم اهمیت هستند و آرزوی ییلدیز کسب اسکودتو، لیگ قهرمانان اروپا و عنوان گلدن بوی با باشگاه یوونتوس است.

۱۰۰۹